Bayer, Csintalan

dr. Leg Jobbik 2010.03.31. 16:05

Már nem is tudom hogyan kezdjem el a cikket. Kavarognak bennem a szebbnél szebb szavak e két név hallatára.  Ennyire gusztustalan, alattomos, egoista, hazug, talpnyaló embereket ritkán lehet találni a nagyvilágban. De még hosszas évekig lehetne sorolni a jelzőket. Megpróbáltam...komolyan megpróbáltam végignézni Csintalan műsorát, de nem ment. Fizikai késztetést éreztem arra, hogy kifussak a világból, gyorsan ki is kapcsoltam. 5-7 percet néztem talán, de ez alatt lejátszódik már minden, ami elképzelhető ebben a műsorban. 2 variáció lehetséges az adás menetét illetően. 

1. "Hálló Csintalan úr! Ezek a Jobbikosok mekkora hülyék! HAllotta a kerékbilincset ugye?". Természetesen hallotta, és akkor nekiállnek szapulni innen a Jobbikot, Morvait, de igazából teljesen mindegy, hogy kit mert ugyis a Jobbikot akarják vele lejáratni. Undorító módon, mert ami ott megy abba igazság nincsen, és hasonloan a TV, rtl-hez, csak az agymosás megy. ("A Jobbik rossz, radikális...stb...stb) 

 

2. "Adjon az Isten Csinalan úr! Az lenne a kérdésem, hogy mi az álláspontja az izrae......"  "Mit gondol a cigánybű...." , "Miért hazudik állandóan a Jobbikról és az Új Magyar Gá...."

És akkor itt mindig megszakítja az telefont, de olyan mocskos pofátlan módon, hogy én ezt fel sem tudom fogni. Ezelőtt egy öreg nénire (kb 60 körül lehetett hangja alapján) csapta rá a telefont, és kezdte el szapulni (nem a Jobbikot, hanem a nénit), hogy hagyjanak már engem a baromságaikkal, gondolkodjanak emberi módon, és fogják be a pofájukat. Tele tűzdeli ezeket a monológjait hazugságokkal, oda-vissza zongorázik a rágalmakon. Persze, ha valaki bizonyítékot kér, arra megint vonalmegszakítás vár. Ez a demokrácia? Szólás és véleményszabadság? Egyik ismerősöm ilyenre mindig azt mondja: "Akinek nem tetszik, ne nézze". Ez nem így működik. A Jobbiknak nincsen TV-je, így nem tudja egész nap saját magát ajnározni. Erről egyenlőre nem tehet senki. De az, hogy egy Jobbikos betelefonál, és lecsapják....vagy ha nem is jobbikos, hanem csak egy ember aki az igazságot akarja tudni, annak is lecsapják, az szerintem felháborító. És erre mondja akárki azt, hogy nem akarják a Jobbik véleményét kizárni, a Jobbikosokat kizárni lejáratni. Mert akármilyen emberrel folyhat beszélgetés, csak Jobbikossal nem, valamint azzal az emberrel nem aki kiejti az a szót: Igazság. 

 

A másik ember akitől teljesen kiráz a hideg az Bayer Zsolt. 

Én sajnos régebben nem ismertem ennyire ezt az embert. Édesanyám ismerte, sőt elismerte. Mesélte, hogy ez az ember jót csinált, és amit csinált, azt jól csinálta. Édesanyám is meg van rökönyödve, hogy mi történt vele. Én megmondom őszintén, én már csak a ma is ismert B. Zsoltot ismertem, ismerem. De hogy semmi jót nem látok benne, az 100%. Ha valamikor is jó ember volt, szavahihető, hazaszerető egyenes ember az mára teljesen kiirtódott benne. ("Mindenkinek van ára"). Talán jobban irritál mint Csintalan. Csintalan elvan a maga kis csintalan show-jával, de Bayerről mindenhol hallani lehet. Médiában...ide megy, oda megy, lakossági forumot tart, és írkál újságba is. De mit? Szerintem maga sem tudja mikor mit ír, csak írja a hülyeséget. Hazudozik nem kispályásan, ő már válogatott hazudozó. Azt mondja "segghülyék a jobbikosok", "hülyék vagytok mint a segg". Ezt nem politikusra mondja, ezt Jobbikosra mondja. Ezzel a kijelentéssel a tavalyi adatok alapján 500.000 emberre mondja azt, hogy segghülye. Kinek képzeli magát? Csak a haszonlesés megy neki is, hogy majd Orbán hogyan honorálja majd "erőfeszítéseit".

A mellékelt videó Bayer lakossági forumáról van, feketén fehéren láthatja mindenki hogyan hazudozik egy Bayer Zsolt:

 

 

dr. Leg Jobbik

Címkék: csintalan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drlegjobbik.blog.hu/api/trackback/id/tr991884302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása