Jobbik, az Új Erő

dr. Leg Jobbik 2010.04.01. 21:52

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drlegjobbik.blog.hu/api/trackback/id/tr671888011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milannnn · http://ingyensms.blog.hu/ 2010.04.01. 22:53:58

hello, van pár link amibe ütköztem a neten, hátha van valami új

www.youtube.com/watch?v=EGo3fGSv6d4&feature=related

www.youtube.com/watch?v=T173FNF3qBs

www.youtube.com/watch?v=UTcdhiCu-yo&feature=related

www.youtube.com/watch?v=Fv5jrwV82DM&feature=related

www.youtube.com/watch?v=zKoecdmYj5o

www.youtube.com/watch?v=bXJuGlT6xp8

www.youtube.com/watch?v=66z2Z3p9WD4&feature=related

www.youtube.com/watch?v=mulIi9cNLs4&feature=related

egyenlito.blog.hu/

barikad.hu/node/50000

www.youtube.com/watch?v=FU9d1uenH1E&feature=player_embedded

jobbik.hu/rovatok/kozlemeny/az_mti_szandekosan_elhallgatta_a_jobbikot_dokumentummal

kb. :)

hát sajnos nem mindenkinek van internete,nem mindenki láthatja, aki meg tudja annak meg csak egy újabb cucc h biztos legyen, sokan ami a tv lead azt szentírásnak nézik sajnos, és lehetőség sincs a javításra, csak a saját érdekek jelennek meg, csalódott vagyok hogy ilyen ez az ország, remélem kiderülnek a dolgok és mindenki dolgok mélyére lát, lehet lesz itt még nagy botrány, én soha nem politizáltam, de most egy keveset én is beletettem az egészbe, de úgy érzem kevés, de mondjuk több mint a semmi... üdv.

dr. Leg Jobbik 2010.04.01. 22:55:26

Köszi, minden jól jön mindig! Bár ezek közt van olyan amihez külön cikket akartam írni, de szerintem fogok is!

Milannnn · http://ingyensms.blog.hu/ 2010.04.01. 22:57:25

jajjj, azt hittem előbb nem ment el a kommentem, bocs :)
süti beállítások módosítása